میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

فونت ایمان

این فونت توسط خودم طراحی شده که برگرفته از فونت وزیر آقای صابر راستی کردار است.

خوشحال میشم نظتون رو درباره این فونت بدونم.

البته این فونت هنوز در نسخه های اولیه است و ممکن است مدام بروز شود.

تفاوت هایی که نسبت به فونت وزیر دارد گرد شدن لبه های آن است. من همیشه به فونت لبه گرد علاقه داشتم و وقتی فونت وزیر رو دیدم به فکرم افتاد که اونو ویرایش کنم.

فونت ایمان رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود فونت ایمان

قوانین فونت های من

ویرایش 2:گلایف های لاتین از فونت Roboto به Arial Rounded MT Bold تغییر پیدا کرد

محمدحسین پارسائیان

شنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵

۲ پسندیدن

تاکنون ۱۵ نظر ثبت شده است

مصطفی

۱۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۲

سلام خداقوت

فونت فشنگی شده

امیدوارم آقای راستی کردار در این شاخه از فونت شما ورود کنند تا هم میزان اطمینان از رعایت اصول استاندارد بیشتر بشه هم انتشار اون گسترده تر بشه

پاسخ:

سلام
ممنون
راستش منم تو فکرش بودم که از ایشون درخواست کنم برای همکاری

محمد صادق عبداللهی

۲۶ مرداد ۰۰، ۱۱:۳۲

سلام گیت هاب بزن داخل گیت هاب بزارش :)

پاسخ:

علیک سلام
رفتم تو کارش ولی خود گیت هاب نخواست!
میخواست فارسی باشه یا انگلیسی درست حسابی داشته باشه
تقصیر خودشه!

محمد صادق عبداللهی

۲۹ مرداد ۰۰، ۰۰:۴۸

نفهمیدم !!!
حاجی دارم می گم حساب گیت هاب بزن اینو توش منتشر کن بلد نیستی بوگو بهت بگم چی کار کنی :)

پاسخ:

بفهم!
بابا منم دارم میگم رفتم دنبالش اذیت کرد ولش کردم :)
می خواست اذیت نکنه
حالا دیگه بازدیدکنندهاش به خاطر من بیشتر نمیشه

محمد صادق عبداللهی

۳۱ مرداد ۰۰، ۰۱:۲۱

خیلی باحالی😂😂😂

حساب گیت هاب بزن از طریق این لینک

https://github.com/signup

خیلی سختم نیستا😁حساب بزن من توش منتشر می کنم فقط ترجیحا قبل از اینکه حساب بسازی شکن یا freedomofdeveloper برای خودت فعال کن من پیشنهادم دومیه

بعدش برو تو اون لینکه یکم صبر کن ایمیل می گیره بعدش هم رمز بعدش هم ایمیل تایید میاد

و در مرحله یکی مونده به آخر به این لینک برو

https://github.com/new

و در بخش Repository name بزن Eimanfont

در مرحله آخر هم

https://github.com/mhp2011/Eimanfont/ettings/access

و روی Invite a collaborator کلیک کن و @mimsadAlef

پ.ن: می دونم حساب گیت هاب داری و شاید خیلی از این مراحلی که گفتم رو بلد باشی ولی یه جوری نوشتم بقیه هم استفاده کنن :-)

پاسخ:

خواهش :)
دارم
من بدون اینا رفتم
ممنون از توضیحاتت
بله میدونم
پ.ن:دارم ولی بلد نبودم

امیرعلی اصغری

ایمیل

۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۲۲

از گلیف فونت Din Next LT Rounded استفاده کنید نه Arial Rounded MT Bold

این باکلاس تره

پاسخ:

اسمش رو نشنیدم
میرم دنبالش...

گمنام گمنام

۲۶ مهر ۰۰، ۱۳:۲۰

سلام

همین امروز مطلبت رو به صورت اتفاقی دیدم به صورت اتفاقی ...

خیلی قشنگ هست . حتی به درد فونت یک سایت هم میخوره . 

یک کمی هم شبیه فونت تنها شده

پاسخ:

سلام
واقعا قبلا ندیده بودید؟
ممنون
 یه مدت فونت گذاشته بودم بعد قالب رو عوض کردم و دیگه عوض شد
آره ولی فرق داره

Seyed Ali ‌

۲۴ آبان ۰۰، ۱۲:۲۹

سلام، 

دمتگرم گوشه هاشو گرد کردی 👌👌👌

منم قبلا یک نسخه فونت یکان برا خودم درست کرده بودم نقطه هاش مربعی بود که خب بیخیالش شدم (وقت گیر بود)

پاسخ:

سلام
خواهش می‌کنم
آره منم چندتا پروژه شروع کردم ولی به ۱/۵ هم نرسید

.ک. .ن.

۵ آذر ۰۰، ۱۳:۳۷

سلام داداش خداقوت

خیلی فونت تمیز و خوبیه به شخصه ازش استفاده میکنم و لذت میبرم.

خسته نباشی

پاسخ:

سلام
ممنون
همچنین

سید محمد امین حسینلر

۸ آذر ۰۰، ۲۱:۲۳

سلام عالیه 👌👌

تقریباً شبیه فونت «ب کودک» هست

خدا قوت

قونت ها رو چطور ادیت می کنید؟

پاسخ:

سلام ممنون
آره یه خورده شبیهه ولی اونم یه مشکلاتی داره (البته یه سری مشکلات رو همه فونت‌های فارسی دارن)
تشکر
برنامه‌های مختلفی هست
FontCreator
FontForge
و اگه از اول فونتی رو می‌سازین با
Adobe Illustartor

میــ ــم

۲۶ مهر ۰۱، ۱۰:۵۷

اگر بادم بمونه بعدا ازش برای فونت وبلاگم استفاده می کنم...

پاسخ:

برام جالبه یه ادیت ساده فونت وزیر از نظر بقیه اینقدر خوب در اومده...

میــ ــم

۲۶ مهر ۰۱، ۱۲:۲۷

من ازش استفاده کردم.

نمونه اش رو توی این وبلاگ آزمایشی ببین

بزودی به وبلاگ اصلی خودم هم منتقلش می کنم.

moooooo.blog.ir

پاسخ:

ممنونم
چشم حتما

میــ ــم

۹ آبان ۰۱، ۱۳:۴۵

سلام. فونت ایمان خیلی جالبه فقط یه نکته و یه پیشنهاد:

1 من توی ورد و پاورپوینت ازش استفاده کردم، وقتی بولد می کنم کلمه رو، یکسری حروف مثل الف شکلشون خراب میشه.

پیشنهاد می کنم خودت امتحان کنی.

 

2 یه فونت دیگه به اسم ایمان هست با فونت شما فرق داره اما پیشنهاد می کنم اسمش رو عوض کنید (:

پاسخ:

سلام
فونت ایمان در اصل نسخه بولد نداره و خود پاورپوینت و ورد بولدش میکنن که یکم ممکنه کار خراب بشه

راستی اول می‌خواستم اسمش فونت ایران باشه
ولی دیدم فونت ایران سنس هست ولش کردم
ولی آخه من سرچ کردم خبری از فونت ایمان نبود

میــ ــم

۹ آبان ۰۱، ۱۳:۴۷

چرا ای فونت خودت برای وبلاگت استفاده نمی کنی؟

من دارم به جای شما از فونت شما توی وبلاگم استفاده می کنم (:

پاسخ:

فکر نمی‌کنم فعلا برای فونت وبلاگ مخصوصا قالبی که عمومیه مناسب باشه
جالبه بدونید فونت وزیر نقطه گرد هم داریم
البته وزیرمتن
فعلا که کار زیاد دارم
اگر یک موقعی وقت اضافه بیارم
فونت ایمان رو دوباره شروع می‌کنم با نسخه‌ی جدید فونت وزیر پیش میرم
به امید خدا

میــ ــم

۱۰ آبان ۰۱، ۱۴:۰۰

لینک فونتی که گفتم اسمش مثل مال شما ایمان هست

اینجا

پاسخ:

اسم کامل فونتی که می‌گی ایمان نین هست
البته که این فونت پولی هست

عطاملک | قرارگاه سایبری

۲۲ بهمن ۰۲، ۰۶:۳۰

سلام

دعوت می کنم تولیدات و روزنوشته هاتون رو تو شبکه اجتماعی ویترین هم منتشر کنید

با سپاس

 

پاسخ:

سلام، ممنون از معرفی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">