میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

آمد بهار جان‌ها

** عید مبعث بر شما مبارک **

امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید در سایه‌ی رحمت اللهی



محمدحسین پارسائیان

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸

۰ پسندیدن

تاکنون ۳ نظر ثبت شده است

منتظر غریب

۱۰ اسفند ۰۰، ۱۰:۵۳

سلام

عید مبارک

بابت نماهنگ ها تشکر

یا حق التماس دعای فرج

پاسخ:

سلام
همچنین
خواهش می‌کنم
یا خق

وحید محمدی

۱۰ اسفند ۰۰، ۲۰:۱۲

سلام دوست عزیز . عید مبعث را به شما تبریک می گویم . من توبه کردم . هرچند که توبه گرگ مرگ است !!  بابت آن پاسخ تند و گزنده از شما  عذرخواهی می کنم . البته پاسخ را ویرایش کردم اما فایده ای نداشت و شما از من متنفر شدید . امیدوارم بتوانم بر خشم و هیجانات ام غلبه کنم و از دایره ادب خارج نشوم .  دعا کن خدا مرا عاقبت به خیر نماید . من ذاتا تمام انسانها را دوست دارم ولی این نفس اماره  همیشه  مرا  به دردسر می اندازد . 

 

اگر لازم باشد باز هم پاسخ به آن کامنت را ویرایش می کنم تا کدورت ها  برطرف شوند . 

 

لطفا به پاسخ ویرایش شده  یک نگاهی بیاندازید  و نظرتان را اعلام کنید . متشکرم 

 

پاسخ:

سلام
ممنونم
من شما رو بخشیدم
سعی کنید از این بعد با آگاهی کامل نسبت به یک موضوعی درباره‌ی آن حرف بزنید تا این جور اتفاقاتی پیش نیاید

وحید محمدی

۱۲ اسفند ۰۰، ۲۱:۱۹

سلام 

متشکرم دوست عزیز .    

قبول دارم که لحن ام تند بود ولی در مورد شهدای غدیر  استان کرمان دروغ نگفتم جون خودم در بطن ماجرا  بودم . با ۴۸ سال سن و ۲۳ سال سابقه خدمت در بسیج و سپاه  هرگز  به خودم اجازه نمی دهم  قصه سرایی کنم . هرچیزی که در مورد شهدای غدیر استان کرمان  نوشتم  مستند و با آگاهی کامل بود .  من خودم قرار بود شهید شوم ولی چون با اتوبوس به کرمان برگشتم زنده ماندم . دروغ ننوشتم . از  فرماندهان لشکر ۴۱ ثارا...  سوال کن تا واقعیت ماجرا  را به شما  بگویند .    اگر باور نمی کنید تشریف بیاورید به استان کرمان و از مردم  داغدار سوال کنید .  هیچکس کامل نیست . تمام  آدم ها باید از همدیگه  عدرخواهی نمایند و  غرور را  کنار بگذارند .  

پاسخ:

سلام
من چون در این مورد اطلاعاتی ندارم خیلی نظری نمیدهم
قبول دارم که کم کاری بوده
ولی برای همه‌جای کشور بوده
نه فقط کرمان
و اینکه شما از کجا می‌دونید که شخص اول مملکت افرادی رو برای سرکشی نفرستاده؟
شاید یه اتفاقی افتاده و شما متوجه نشدید
بهتره تا زمانی که تمام زوایای ماجرا رو بررسی نکردید نظری ندید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">