میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

شق القمر

محمدحسین پارسائیان

پنجشنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳

۱ پسندیدن

تاکنون ۴ نظر ثبت شده است

محمد صادق عبداللهی

۱ ارديبهشت ۰۱، ۲۱:۲۹

داداش می گم انقدر اسکی می ری نیفتی

می خوای پیست اسکی افتتاح کن :)

بعدش می خوای اسکی بری درست اسکی برو میم حا پ درسته

پاسخ:

تازه فهمیدی؟ :|
:| :|
میم ح پ = mhp :)

محمد صادق عبداللهی

۳ ارديبهشت ۰۱، ۱۹:۰۱

یعنی اوج بی خلاقیتی هستی

این همه اسم بهتر هست بعد باید از اسم من اسکی بری؟

پاسخ:

تو خودت از یکی دیگه اسکی رفتی داداش

github.com/mimalef70

محمد صادق عبداللهی

۴ ارديبهشت ۰۱، ۰۰:۴۰

محض اطلاع من اسمم رو از ایشون کش نرفتم

من اسمم رو از میم ب مهاجر کش رفتم ولی اسم من خلاقیت داره مثلا تو میدونی اون الف تهش یعنی چی؟

تو برداشی دیدی دور و برت کی اسم قشنگ تر داره اون رو برداشتی :)

حالا خوبه نذاشی ممدگمنام :)

پاسخ:

عه؟
بازم کش رفتی
یا اللهی هست یا یه چیز دیگه
من چون نمیخواستم با جستجوی اسم من توسط اطرافیان اینقدر زود به وبلاگ برسن اسمشو عوض کردم همین
:|

محمد صادق عبداللهی

۹ ارديبهشت ۰۱، ۲۳:۲۰

عزیزم گوگل گاگول که نیست الان اسمت رو سرچ کن هنوز تو صفحه اولی

http://tehran-bonyadshahid.blogfa.com/post/15

شهید محمدحسین پارساییان :)

پاسخ:

از گوگل هیچی نگو ازش زارم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">