میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

سامی یوسف کیست؟ و یک سوال؟

ایشونو که دیگه میشناسی؟

- آره سامی یوسفه؛ خب که چی؟

خب من یه مدت علاقه‌مند شده بودم و آهنگ‌های ایشون رو گوش میدادم

- شده بودم؟؟؟

آره

- خب چرا؟

الان میگم

ببین از اونجایی که من خیلی برام ته و توی قضیه مهمه

رفتم ته و توشو در آوردم

- نتیجه؟

خب سامی یوسف یه ایرانی اصالتا ترکه که از سه سالگی از ایران رفتند انگلیس و البته مسلمانه

- ایرانیه؟

آره

- ایولا

ولی نکته‌اش اینجاست که ایشون صوفیه

- جدی؟

بله متاسفانه...

- صوفیا کی هستن؟

پیوند

- هعی

واقعا نمیدونم چی بگم...


با این تفاصیر یک سوال دارم:

آیا میشه موسیقی اونو گوش داد؟

و اگر میشه گوش داد

بازم نباید موسیقی که دارای مضامین صوفیانه هست رو گوش داد؟

با توجه به جواب این سوال

میتونم نتیجه بگیرم که به جزءخوانی مشاری العفاسی هم گوش کنم یا خیر (پیوند)


کلی‌تر مطرح میکنم:

آیا مذهب یا دین خواننده یا قاری (قاری هم مد نظر باشه) یا حتی انحرافش از راه درست روی محتواش تاثیرداره؟ (حرام یا حلال بودنش)

کار به تاثیر معنوی‌اش ندارم

و لطف میکنید اگر از مضرات موسیقی نگید چون درمورد بحث نیست ـ\/ـ

دلایل

محمدحسین پارسائیان

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸

۰ پسندیدن

تاکنون ۳ نظر ثبت شده است

Hossein Ahmadi

۱۰ خرداد ۰۱، ۱۴:۳۰

کدوم منبع گفته سامی یوسف صوفیه ؟

پاسخ:

از آپارات و یوتیوب خودش موثق تر؟
من الکی حرف منبعی رو باور نمیکنم
ولی از کسی که بیشتر از ۱ ماه در موردش تحقیق کرده بشنو
صوفیه چون به رقص سماع معتقده
صوفیه چون اشعار صوفیانه خوانده و رسما این رو اعلام کرده

محمد صادق عبداللهی

۱۰ خرداد ۰۱، ۱۶:۰۳

من منبع معتبری ندیدم که گفته باشه صوفیه

این مصاحبه سامی یوسف رو بخون

حتی در مورد فلسطین هم حرف زده

پاسخ:

https://www.aparat.com/v/coJi2 این یه آهنگ از سامی یوسفه
توش چی هست؟
رقص سماع که مال صوفی‌هاست

اینکه صوفیه دلیل بردشمنی‌اش با فلسطین نیست
حتی یه آهنگ درباره امام علی و امام حسن و امام حسین داره

پ.ن: خیلی از غیرمسلمان‌ها هم مخالف اسرائیل هستن
و اینکه اون صوفیه دلیل بر این نیست که سیاستش با بقیه مسلمانان فرق کنه

تفاوت تصوف و شیعه مثل سنی و شیعه نیست که اماما رو قبول داشته باشن یا نه
اونا یه سری چیزا رو معتقدن که غلطه

حسانه ..

۱۱ خرداد ۰۱، ۰۴:۵۷

سلام 

جالب بود 

یعنی ایشون از انحرافات دین مسلمان هاست .دچار هستن 

شاید دلیل دارن

پاسخ:

سلام
ممنون
تقریبا
من نمیدونم دلیلش رو
ولی به هر حال ممکنه اگر یکی با ایشون صحبت کنه و قانعش کنه شاید شاید شاید دوباره به راه درست برگرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">