میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

درباره‌ی من چه می‌دانید؟

سلام

اولا که ۲۲ بهمن بر شما مبارک!

دوما یه درخواست داشتم

لطفا بگید که در طی این زمانی که منو می‌شناسید از من چیا می‌دونید و نظرتون نسبت به من چیه

- از هرگونه امر به معروف و نهی از منکر استقبال می‌کنم!

متشکرم ؛)

محمدحسین پارسائیان

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

۰ پسندیدن

تاکنون ۵ نظر ثبت شده است

.ک. .ن.

۲۲ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۰

سلام

ممنون برای شما هم مبارک

در این زمان که تو را شناختم فهمیدم بسیار گلی💛

پاسخ:

سلام
:)
ممنون

فقط همین که نمیشه
یه کمی بیشتر بگید

حسانه ..

۲۲ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۰

سلام 

در مورد هیچی نمیدونم 

پاسخ:

سلام
شما یکی از افرادی هستید که تا حالا هیچ نظری نداده بودید
حداقل بگید مطالب چطوری هستن
از روی جواب‌هایی که به نظرات دادم منو قضاوت کنید
خیلی برام مهمه بدونم آیا دارم کار اشتباهی انجام میدم که خبر ندارم یا خیر
نمی‌خوام حق الناس گردنم باشه

حسانه ..

۲۳ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۵

سلام والا برا مطالب نطر خاصی ندارم.هر مطلب نظر جلب کنه براش نظر میزارم.

پاسخ:

سلام
متشکرم

در کل منو چجور فردی می‌دونید؟

حسانه ..

۲۳ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۶

سلام 

ببخشید با لفظ میگم فقط میدونم از اون های نیستید کرم دارند.

پاسخ:

سلام
خدا رو شکر

آقای سر به‍ راه

۲۴ بهمن ۰۰، ۰۶:۱۵

هیچ انتقادی نیست جز ملال دوری شما:)

پاسخ:

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">