میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

سامی یوسف کیست؟ دلایل

در این مطلب گفتم که سامی یوسف خواننده‌ی مسلمان و ستاره راک جهان اسلام یک فرد صوفی است

حالا دلایل آن:

۱-صوفی است چون به رقص سماع معتقد است

آهنگ بیاید فراموش نکنیم

۲-صوفی است چون برخی حرام‌ها را حلال می‌داند

همراه خواننده خانم می‌خواند

۳-صوفی است چون خودش گفته است!!! (از یوتیوب رسمی خودش برداشته شده است)

ترجمه: شعر عرفانی صوفیانه

ترجمه: مراسم صوفیانه


بازم بگم؟؟؟

محمدحسین پارسائیان

جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷

۱ پسندیدن

تاکنون ۳ نظر ثبت شده است

.ک. .ن.

۱۴ خرداد ۰۱، ۱۹:۴۳

همراه خانوم خوندن حرامه؟

پاسخ:

پ.ن: بر اساس تحقیق جدید من
در لهو و لعب تفاوتی میان صدای مرد و زن نیست
و نمیگم این لهو و لعبه
ولی
اگر انسان با شنیدن چیزی یا دیدن چیزی تحریک بشه خب حرامه
و خداوکیلی کی با شنیدن صدای خانم تحریک نمیشود؟

+ البته با توجه به روال امروزی و چیزی که در جامعه میبینیم
حدس میزنم ممکنه طی ۲۰۰-۴۰۰ سال آینده خواننده زن مسلمان داشته باشیم
همون طور که قاری زن سنی هم داریم

.ک. .ن.

۱۵ خرداد ۰۱، ۲۲:۱۴

چه جالب نمیدونستم

 

پاسخ:

من خودم هم به تازگی مطلع شدم
درباره مورد دوم و سوم

طراحی سایت اصفهان

۴ شهریور ۰۲، ۰۱:۲۸

جالب بود

پاسخ:

امیدوارم مفید واقع شده باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">