میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

کیست که بلد باشد؟

یاایها البایتونیون!

کی مفسر sly بلده؟

منبع خوبی برای آموزش سراغ داره؟

سایت خودش رو رفتم نگید


یاایها البایتونیون

کی مفسر ply بلده؟

منبع خوبی برای آموزش سراغ داره؟

سایت خودش رو رفتم نگید

sly از روی ply ساخته شده

سازندشون یکیه

محمدحسین پارسائیان

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰

۲ پسندیدن

تاکنون ۵ نظر ثبت شده است

محمد صادق عبداللهی

۱۵ آبان ۰۰، ۲۰:۳۱

تو دوباره شروع کردی دنبال چیزای چرت و پرت

حالا این چی هست؟

پاسخ:

یه کتابخونه پایتون هست که زبان برنامه نویسی فردوسی با اون ساخته شده
اصلا هم چرت و پرت نیست
عه
مغز خودمه میخوام با اینا پرش کنم

محمد صادق عبداللهی

۱۶ آبان ۰۰، ۰۶:۱۹

😂😂😂

خیلی باحالی

 

پایتون زبان مفرسری یعدی کامپایل نمی شه

من کلا زیاد از پایتون خوشم نمی آد

پاسخ:

چاکریم
😂😂😂😂

خب معلومه چشم بسته غیب میگی؟
عه؟ پس چرا توی رزومه‌ات هست؟
جالبه هرچی من میرم دنبالش تو خوشت نمیاد
اصلا مگه به حرف توئه؟

Hossein Ahmadi

۱۶ آبان ۰۰، ۱۰:۳۱

سلام . این کتابخونه هیچ آموزشی در منابع فارسی نداره تقریبا و در منابع انگلیسی هم بهترینش رفرنس اصلیه . یعنی جای دیگه ای نمیشه یادش گرفت مگر تو یوتیوبی جایی یه ویدیو آموزشی پیدا بشه که اونم به خوبی رفرنس نیست . 

 

کلا دوتا کلاس داره باید کار باهاشونو یاد بگیری تو این کتابخونه یکی Lexer که برای تجزیه (tokenize) کردن ورودی ها به کار میره و یکی هم کلاس Parser که برای اجرای توابع و انجام اعمال روی این ورودی ها به کار میره . 

و تمام این اموزش ها با جزئیات کامل داخل رفرنس اصلیش هست :

https://sly.readthedocs.io/en/latest/sly.html

پاسخ:

سلام
شما تنها کسی بودی که سلام کردی
اونو کم و بیش خوندم (با مترجم)
می‌خوام بدونم چیز دیگه‌ای نیست که با اون کار کنم؟
آخه تنها منبع من به جز این سورس زبان برنامه نویسی فردوسیه که خیلی ساده است و من بیشتر دنبال یه زبان پیشرفته‌ترم با این ساخته شده باشه

محمد صادق عبداللهی

۱۶ آبان ۰۰، ۱۹:۲۶

خب بلدم ولی زیاد باهاش حال نمی کنم :)

شاید به خاطر ارور های مسخرش هست

پاسخ:

آخ آخ نگو
الان یه چیزی ساختم
قبلا هی ارور می‌داد
حالا هرچی دستور میدم هیچی به هیچی :(
البته یه خورده ارور می‌گیره ولی وقتی میگم چاپ کن انگار با دیوار حرف زدم

نام گمنام

۲۲ آبان ۰۰، ۱۹:۲۵

سلام 

کلا من هم از پایتون خوشم نمیاد ...

حیف که کتابخانه ها زیادی در حوزه هوش مصنوعی داره وگرنه به درد نمیخوره ...

از سینتکس شلخته اش گرفته که {} ندارد تا سرعت کند

پاسخ:

سلام
چرا آخه؟
پایتون خیلی تو حوزه‌های مختلف کاربرد داره
اتفاقا من سینتکسشو دوست دارم
خیلی ساده
البته با زبان‌های {} دار مشکلی ندارم
ولی با سمی‌کالن چرا!

پ.ن به همه: اگه راست میگین خودتون زبان برنامه‌نویسی بنویسین و هی به بقیه گیر ندین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">