میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

خبری فوری!

من الان توی یه وبلاگ لینک به وبلاگ آقای رئیسی و قالیباف رو دیدم

بعد متوجه شدم وبلاگ هر دو از بلاک بیان قدرت گرفته!

برای آقای قالیباف توی پابرگ نوشته

برای آقای رئیسی هم چون تونستم دنبالش کنم!

اینم پیوند

وبلاگ آقای رئیسی

وبلاگ آقای قالبیاف

محمدحسین پارسائیان

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

۱ پسندیدن

تاکنون ۸ نظر ثبت شده است

محمد مهدی شکوری

۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۹

سلام

حالا از کجا می دونید که از "بیان" قدرت گرفته اند؟!

پاسخ:

توی وبلاگ آقای قالیباف توی پابرگ (footer) نوشته
برای آقای رئیسی هم چون تونستم دنبالش کنم
همون طور که می‌دونید دنبال کردن یه وبلاگ برای نمونه بلاگفا برایی ما بیانی‌های ممکن نیست
ولی من تونستم هر دو رو دنبال کنم
پس از بیان قدرت گرفته

محمد صادق عبداللهی

۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۰۰

برای آقای قالیباف درسته
اما برای آقای رئیسی نه سایت قبلیشون با بیان بوده

چون آخرین مطلب وبلاگشون تو بیان 98 بوده و الان 1400 ایم
آدرس سایت قبلی آقای رئیسی http://raisi.ir.domains.blog.ir هستش

یه چیز رو هم بهتون یاد بدم برای اینکه بفهمید یه سایت با بیان ساخته شده یانه این کارو کنید

نام دامنه رو جایگزین <domain> کنید http://<domain>.domains.blog.ir

بعد اگه باز شد یعنی با بیان اگه نشد نیست مثال http://ghalibaf.ir.domains.blog.ir

پاسخ:

خب من اینکار رو با وبلاگ آقای رئیسی کردم و شد
برای آقای قالیباف هم کردم شد

محمد صادق عبداللهی

۳۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۱۷

خب اما وبلاگ آقای رئیسی با سایتی که روی دامنه هستش فرق می کنه یعنی قبلا با بیان بوده ولی دیگه نیست😁

پاسخ:

خب دامنه خریده
دامنه ir که گرون نیست ۶ تومنه

محمد صادق عبداللهی

۳۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۴۸

ای خدااااااااا می دونم دارم می گم وقتی بزنیم raisi.ir.domains.blog.ir سایتی که باز میشه با سایت raisi.ir فرق می کنه بعدشم توی سایت آقای رئیسی نگاه کن لینک هایی مثل raisi.ir/news هستش که اصلا ساخت چنین لینکایی غیر ممکنه نکته بعدی هم اینه که برو داخل لینکی که داخل بیان برای آخرین مطلب سایت آقای رئیسی هستش نوشته آخرین مطلب 1398 اما بعدش برو سایتشون رو چک کن می بینی آخرین مطلبشون مال چند وقت پیشه یعنی 1400

آخه یکی نیست بگه چقدر اصرار داری ثابت کنی سایت قبلی آقای رئیسی با بیان بوده و الان سایتشون رو بیان نیست😐

پاسخ:

متوجه شدم که فرق داره
ولی دقت نکرده بودم
خیلی خب
ببخشید اینقدر وقتتون رو به خاطر این حرف‌ها گرفتم

دون دون

۱۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۶

دامنه ۶ میلیونه؟

پاسخ:

۶ هزار تومان

Seyed Ali ‌

۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۴

سلام.

 

سایت بنده رو هم میتونی دنبال کنی اما با وردپرس هست.

 

سایت آقای رئیسی با wordpress ورژن 5.4.6 هست (www.wappalyzer.com/lookup/raisi.ir)

 

با احترام

پاسخ:

سلام
با بیان نمی‌تونم ولی درکل باشه
ممنون
تشکر

Seyed Ali ‌

۳۰ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۴

توی بلاگ دنبالم‌ کردید نه جای دیگه

پاسخ:

مگه وبلاگ هم دارید؟

سرباز گمنام

۱۵ مهر ۰۰، ۲۲:۳۹

سلام بزرگوار 

سایت استاد پناهیان هم در بلاگ بیان است 

Panahian.ir

 

پاسخ:

سلام عزیز
عه؟
وووووو!

پ.ن:ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">