میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

شرح حال برنامه‌نویسی

من برنامه‌نویسی رو خیلی دوست دارم و الان هم دارم C++, Java, Python ,Js رو باهم یاد می گیرم!

شاید شما بگید اگه من باشم قاطی می‌کنم ولی من قاطی نمی‌کنم

چون پروژه محور یاد می‌گیرم

الان من یه پروژه رو از زبان Python به زبان‌های Java, C++, JS تبدیل کردم

البته من نه خیلی کتابخونه بلدم نه چیز دیگه

ولی لذت همه چیز بلدبودن رو خیلی دوست‌دارم

 

منتظر نصیحت‌های شما درباره تمرکز روی یک زبان و یادگرفتن همه چیز درباره اون هستم :)


حتما مطلب چه کنم رو بخونید.

محمدحسین پارسائیان

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳

۴ پسندیدن

تاکنون ۶ نظر ثبت شده است

.ک. .ن.

۱۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۶

ایولا! خوبه هی پیش بره

پاسخ:

ممنون

محمد صادق عبداللهی

۱۱ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۲

از کجا یاد می گیری حالا به مام بوگو
من خودم html و css رو از یه کتاب با اسم وبلاگ آرایی با طعم هلو یاد گرفتم اما حالا داخل سایت roocket.ir دوره های آموزشی html و css رو دارم حرفه ای یاد میگیرم چون سی اس اس رو کامل بلد نبودم اچ تی ام ال رو هم سئوش رو می خواستم

پاسخ:

من از انواع سایت‌های اینترنتی
کتاب‌های آموزشی
یادگرفتم

گمنام گمنام

۱۸ مرداد ۰۰، ۱۰:۴۳

سلام علیکم

پیشنهاد میکنم سراغ php و بعد از اون یکی از فریمورک هایش یعنی laravel بروید ...

البته اگر پایتون کار هستید میتونید سراغ جنگو برید اما اگر خواستید سراغ php بروید سایت راکت بهترین منبع است

پاسخ:

خیلی ممنون

گمنام گمنام

۱۸ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۰

همچنین مطلبی قبلا نوشته بودم که سایت های آموزشی ایرانی را معرفی کردم : 

در آدرس : سایت های ایرانی جهت یادگیری برنامه نویسی به صورت رایگان و نقدی :: گمنام (blog.ir)

پاسخ:

بازم ممنون :)

Seyed Ali ‌

۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۳۳

سلام.

از نظر من تعصبی بودن اشتباه هست مثال: (خیلی از دوستان روی تکنولوژی dotnet core تاکید دارن).

 

نباید روی یک زبان یا دو زبان تمرکز کرد، طبیعتا اگر کسی بخواد یک پیام رسان با php یا django بزنه سرعت کار پایین میاد، اما اگر node.js یادبگیره خیلی کار تمیزی میشه (تلگرام با نوعی node.js هست).

 

من خودم javascript و php رو به صورت پروژه محور یاد گرفتم و به همه توصیه میکنم (کنار برنامه نویسی الگوریتم یادتون نره).

 

در آینده هم اگر عمری باقی باشه java، python و node.js رو قراره یاد بگیرم (زبان های قدرتمند و open source(نود جی اس ران تایم هست))

 

من با یادگیری چندین زبان کاملا موافقم (آقا شما هرچی هم یاد بگیری مغزت برای بعدی ها جا داره!).

 

 با احترام

پاسخ:

سلام
من تعصب خاصی ندارم (مطلب چه کنم رو بخونید)
بله
عه نمی‌دونستم
چه عجب یکی با من موافق بود :)
اوهوم
تشکر

وَلا لِعَطائِه مانِع

۲۳ آذر ۰۱، ۱۷:۳۰

من انقدر با اچ تی ام ال و مخصوصا سی اس اس قالب های بلاگ ور رفتم که الان شما به من یه اچ تی ام ال بدی می تونم سی اس اس براش طراحی کنم.

البته آخر سر چیز خاصی نمیشه که مثلا بگیم وای چه خوشگله اما یه چیز ساده و رسپانسیو می تونم درست بکنم.

(البته یکم هم یکسری چیز ها مثل display و منو کشویی ساده رو از سایت ها یاد گرفتم)

پاسخ:

منم تجربه‌ای شبیه شما داشتم
ولی من بیشتر از سایت‌های مختلف یاد گرفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">