میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

مقایسه فونت ایران‌سنس و وزیر

همون طور که میبینید فونت وزیر حالت هندسی‌تری داره ولی فونت ایران‌سنس یه فونت مواج‌تریه اینو از مقایسه حرف «ا» میشه فهمید

از یه جهت فونت ایران‌سنس یک کم دندونه‌هاش درازتره. از روی حروف «ن» و «ت» میشه فهمید.

محمدحسین پارسائیان

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۷:۰۶

۳ پسندیدن

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است

ن. .ا

۱۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۸:۰۷

سلام

شما همون محمد حسین خودمونی؟

محمد حسین چطور اینقدر ریز شدی توی این فونت ها؟!!!

حتی وقتی خودت تفاوت ها رو گفتی من باز هم به سختی تونستم متوجه بشم...

 

روی همه چیز اینقدر دقیق میشی؟

پاسخ:

سلام علیکم
شما بگید کی هستید من ببینم میشناسم یا نه
چرا مگه چشه؟
خب این نیاز به نگاه دقیق داره
مگه اشکالی داره؟

ن. .ا

۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۵:۲۶

سلام

یه محمد حسینی بود که چند جلسه ای با هم طراحی سنتی کار کرده بودیم...

گفتم شاید همون باشید

 

نه اشکالی نداره... چون من اینقدر دقیق نیستم تعجب کردم...

خیلی هم خوبه این دقت

پاسخ:

سلام علیکم
خب من تا حالا طراحی سنتی کار نکردم
البته اشکال نداره خب من یه محمد حسین دیگه هستم

دقت کردن توی هر کاری خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">