میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

آخه چرا پایتون؟

آخه چرا پایتون؟

ما که باهم دوست بودیم!

تصویر تولد نسخه ۳.۱۰ پایتون

تصویر خوشتویسی اسم پیامبر

خودتون مقایسه کنید دیگه

واقعا برای سازندگانش متأسفم :|

محمدحسین پارسائیان

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

۰ پسندیدن

تاکنون ۱۱ نظر ثبت شده است

محمد مهدی شکوری

۱۴ آذر ۰۰، ۱۳:۳۷

...!

پاسخ:

...؟؟؟

آقای سر به‍ راه

۱۴ آذر ۰۰، ۱۳:۴۹

منم اگه لوگو طراحی می کردم مار رو دور 1 می پیچوندم و از 0 رد می کردم

میشه گفت دقیقا به همین نیت طراحی شده و یه تشابه نیست؟

پاسخ:

ولی آخه خیلی زیادی شبیهه
آخه اولا شما کسی نیستین که همچین کاری بکنین
و نه اینکه پایتون رو اولا یه هلندی ساخته
بعدش هم الانم که متن بازه
دست همه توش درازه

راستش منم دلم نمیاد ولی دیگه...

نام گمنام

۱۴ آذر ۰۰، ۱۹:۵۳

فعلا نمیشه قضاوت کرد ...

 

پاسخ:

موافقم...

محمد صادق عبداللهی

۱۴ آذر ۰۰، ۲۰:۵۰

می تونه درست باشه

پاسخ:

و می‌تونه نباشه

.ک. .ن.

۱۵ آذر ۰۰، ۰۸:۰۵

واقعا عجیبه

پاسخ:

واقعا

نام گمنام

۱۸ آذر ۰۰، ۱۳:۴۹

یک کمی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم :

اینجا دیگه آرم کوکاکولا که نوشته باشه لا محمد لا مکه 

نوشته "محمد" (تازه اونم درونش شک هست)

پس نمیشه گفت که اینجا اهانتی اتفاق افتاده . حتی اگر این آرم توسط یک آدم مسلمان درست شده بود می توانستیم برداشت کنیم که این فرد از روی علاقه اش به پیامبر چنین کرده . 

دوما شباهت کمی به کلمه محمد دارد . حداقل من از این خطوط چنین چیزی برداشت نمی کنم :

pijfcdkUntitled.png (692×415) (bayanbox.ir)

پاسخ:

البته شاید حرفت درست باشه
نکته خوبیه
خب اگه با خوشنویسی بنویسیم یه خورده شبیه با اون خوشنویسی های اسم پیامبر که تصویرش رو هم گذاشتم میشه

نام گمنام

۱۸ آذر ۰۰، ۱۵:۴۷

اگه می خواستن اونجوری بشه مار رو اینجوری می کشیدن : 

1.png (692×415) (bayanbox.ir)

پاسخ:

خب اون که به این شبیهه

ع . شکیبا

۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۲۸

سلام

من تجربه خوشنویسی قلمی دارم.

طراحی هم در حد ضعیفی واردم.

به این طرح چند بار با دقت نگاه کردم و تدبر کردم.

به نظر من فقط یک شباهته و بهش نمیاد به منظور اهانت ساخته شده باشه.

یک دلیلش عدم وجود حرف ح هستش. حرف ح درش نیست.

منتهی منظور از 310 را نمیدانم.

 

 

 

پاسخ:

سلام
ح به اون حالت خاص نوشته شده
۳.۱۰ نسخه اون زبان هست و ربطی نداره

جوادت

۱۶ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۳۲

هیییییییییییییییچ شباهتی نداره
چرا نباید مار رو بپیچونه دور 0 و 1 ؟؟؟؟؟؟؟
چه مشکل یداره؟؟
اون 0  و 1 به این دلیله که برنامه نوییس با اون اعداده
نمیشهخ انقدر سریع قضاوت کرد
کلا شما دارید جنگ نرم و خیلی جدی میگیرید
قبول دارم وجود داره
اما نه انقدر زیاد
خدا میدونه الان میری میگی اینتل یکی از اسمای پیامبرا بوده  اومدن کردنش سی پیو جنگ نرم و .... :|:|:|:|:|
دیگه خدایی زیاده رویه

پاسخ:

هرطوری دوست داشت بچرخونه
چرا اینطوری؟
۱۰ نسخه پایتونه :|
دیگه تو تئوری توطعه داری :|

جوادت

۱۶ ارديبهشت ۰۱، ۱۱:۳۳

جدا خودم که بهش دقت میکنم الان تنها شباهتی که میشه بهش داد سر مار و م هست
هیچ کمدوم از اون خوشنویسی ها شبیه نیستن
حتی یه ذره

پاسخ:

بیشتر از م شباهت هست
هستن
دقت کن

میــ ــم

۲۶ مهر ۰۱، ۱۰:۴۰

چرا ماره رو این جوری واقعا کشیدن؟

درسته از 0 و 1 رد بشه چیزی نیست ولی اینکه با مار شکل کلمه ی محمد رو در آوردن عجیبه!

پاسخ:

خدا عالمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">