میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

عهدی بین من و خودم «۱»

امروز (دیروز) نشستم فکر کردم و گفتم:«تو قراره چیکار کنی؟ در آینده چیکار میخوای بکنی؟ چه هدفی داری؟...»

پس شروع کردم به فکر کردن و تحقیق کردن. می‌دونستم قطعا می‌خوام برنامه‌نویس بشم؛ پس فکر کردم:«چه زبانی؟». دیدم «C, C++, C#, Java» رو اصلا دوست ندارم. «Python, Js» رو تا حدی بلدم و به «Php» هم علاقه دارم. می‌دونستم نیاز دارم «SQL» رو هم یاد بگیرم.

پس نتیجه گرفتم و نوشتم:«

زبان‌های «Html & Css» و «JavaScript» رو به صورت اصولی یاد بگیرم و بعدش به سراغ «Node.js» و فریمورک‌های اون برم (Vue.js, JQuery, React Native)،

زبان «Php» رو یاد بگیرم و بعد از اون فریمورکش «Laravel» رو یاد بگیرم،

بعد کامل کردن «Python» مقدماتی حتما یکی از «DJango» یا «Flask» رو بلد بشم،

یکی از زبان‌های «Dart» یا «Go» یا «Kotlin» رو انتخاب کنم و آموزش ببینم،

سیستم عامل لینوکس رو نصب کنم و توش حرفه‌ای بشم (Ubuntu, Kali Linux)،

درمورد «هوش مصنوعی»، «یادگیری ماشین» و «فناوری اطلاعات» اطلاعات کسب کنم

و هرچیزی که نیاز دارم برای اینکه یه برنامه نویس و فول استک دولوپر بشم رو آموزش ببینم»

+ اینها اینجا بماند به یادگار تا بدونم می‌خوام چیکار کنم... عهدی بین من و خودم...

+ شما هم بنویسید... نمیگم تو وبلاگتون بفرستید یا چالش و از این جور حرفا. ممکنه نخواید کسی بدونه. اما بدونید بالاخره مثل من به این نتیجه میرسید که همچین چیزی تو زندگی‌تون لازمه...

+ به نظرتون اطلاعات سپاه فول استک دولوپر میخواد؟ :)

محمدحسین پارسائیان

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۰:۳۰

۷ پسندیدن

تاکنون ۴ نظر ثبت شده است

آقای سر به‍ راه

۴ آبان ۰۱، ۲۰:۴۱

حاجی از وسط های متن نگرانت شدم:)

پاسخ:

خخخخخ
چرا آخه
این برای حال و آیندست
فعلا که درس و مشق نمیذاره...

آقای سر به‍ راه

۶ آبان ۰۱، ۱۳:۵۶

این درس و مشق نمیذاره اشتباهی بود که من انجام دادم

روزی 2 ساعت وقتت خالی کن و شروع کن

البته اینهمه زبان رو من نمیدونم یادگیریش به چه دردی می خوره

یک حوزه رو اساسی بگیر برو جلو

پاسخ:

هعی
تازه من نسخه سمپادش رو برداشتم :(
همه‌ی اینا برای وب هست
طراحی سایت و این‌ها

آقای سر به‍ راه

۹ آبان ۰۱، ۲۱:۴۶

php داری یاد میگیری؟

الان داری چی یاد می گیری؟

پاسخ:

فعلا برا امتحانات متوالی درس می‌خونم
ولی می‌خوام کم کم یه زبانی رو شروع کنم
اما می‌خوام مطمئن بشم که html & css رو مسلط هستم

رفیقت

۲ دی ۰۱، ۱۸:۳۹

ببین منم مثل تو همین ایده رو پیش گرفته بودم منتهی
php زبان خوبی نیس
یعنی الانم که علاقه داری مطمئنم یه ماه بعد از شروع علاقت حذف میشه
من هنوز یکم دارم ولی
خیلبی بهت پیشنها نمیکنم

پاسخ:

چه دلیلی برای حرفت داری؟

+ آقای هاشمی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">