میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

قالب تمدن ۲ جدید

این قالب کار من و آقای محمدصادق عبداللهی است.

البته زحمات تیم هنری بیان فراموش نشود :)

همون طور که از اسم مطلب معلومه این قالب همون قالب تمدن ۲ هست که هم خوشگل‌تر شده هم ریسپانسیو

پیوند پرونده css قالب

پیوند پرونده html قالب

امکانات اضافه شده:

  • واکنش‌گراشدن در انواع دستگاه‌ها
  • تغییر عرض قالب از ۸۰۰ به ۹۰۰
  • تغییر فونت قالب به صمیم
  • اضافه شدن ماهی متحرک
  • تغییر نشانک موس
  • اضافه شدن دکمه بالابر
  • واکنش‌گراشدن فرم نظر (فکر کنم برای اولین‌بار)
  • انتقال منو از بالا با پایین تیتر

و اینکه همه‌ی این‌ها بدون جاوااسکریپته

خوشحال میشم نظرتون رو درباره‌اش بدونم :)

محمدحسین پارسائیان

پنجشنبه, ۰۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵

۰ پسندیدن

تاکنون ۳ نظر ثبت شده است

محمد مهدی شکوری

۸ مهر ۰۰، ۱۵:۳۷

سلام

اون ماهی ابتکار جالبی بود :)   یه پیشنهاد: به جای اینکه ماهی ثابت باشه، یه ماهی که داره حرکت میکنه رو به صورت گیف ذخیره کنید و اونجا قرار بدید.

من اون اوایل از قالب تمدن استفاده می کردم ولی کنار گذاشتمش.یکی از دلایل کنار گذاشتنش همین واکنشگرا نبودن بود.وقتی عرض صفحه نمایش کم میشه، قالب واکنشگرا میشه و این، نکته ی خوبیه ولی یه مشکل داره: نوار اسکرول افقی فعال میشه.

در کل: خوب بود.موفق باشید

پاسخ:

سلام
ممنون :) استفاده از تصویر سرعت  بارگذاری رو کاهش میده
عه؟ الان میرم توکارش
خواهش می‌کنم
موفق باشید
پ.ن:حل شد تا حدی (کوچولو تکون می‌خوره (کوچولو!))
پ.ن۲:خیلی وقت پیش حل شد یادم رفت بگم

سید محمدرضا

۸ مهر ۰۰، ۲۰:۱۲

سلام.

من خب از کد نویسی و زبان های برنامه نویسی سر در نمیارم. نهایت زرنگیم اینه بتونم اون لاماها برم یه رنگ رو عوض کنم یا مثلا بدونم چی رو حدودا باید کجا بزارم. به خاطر همین به عنوان یه بازدید کننده نظر میدهم نه مثل شما برنامه نویس ;)

خب راستش حرکت ماهی اون بالا خیلی تنده.

و اینکه بالابرنده صفحه هم به نظر من میتونست کمی بیاد چپ و بالا تر.

اینکه دور ایموجی های بلاگ مربع میکشه همه نمیدونم چرا و چطوری اما خب نکشه طبیعی تر میشه.

و اینکه اگر تصاویر هر مطلب زوم بشن با رفتن موس روشون فک کنم افکت خوبی باشه...

تشکر از زحمات شما و آقای عبدالله انشاءالله با موفقیت روزافزون زندگیتون رو سپری کنید.

یا علی

پاسخ:

سلام
برای من تند نیست
البته توی موبایل کندتر میشه
معمولا جاش اونجاست
چه ایموجی‌ای؟
والا اینو هیچ قالبی نداشته ولی میشه توی نسخه بعد اضافه کرد
فعلا منتظر بازخوردهام
خواهش می‌کنم
یاعلی

سید محمدرضا

۹ مهر ۰۰، ۱۴:۰۰

پس شاید مشکل ماهی برای منه

ایموجی های بلاگ که تو انتشار مطلب توی ویرایشگر داره.

وبلاگ بنده رو یه نگاه بندازید فک کنم از نقل بلاگه، تصاویر مطالب زوم میشه.

خیلی خیلی ممنون

پاسخ:

توی حالت دسکتاپ یه خورده تنده که البته به نظر من خوبه
هرکسی نظری داره
ندیدم والا
آهان خب اینو فکر نکنم به ظاهر قالب بیاد
خواهش

پ.ن: اگه می‌خوای استفاده کنی و تنده برات می‌تونم برات کندش کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">