میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

چرا با واژه‌ها بازی می‌کنید؟

چرا با واژه‌ها بازی می‌کنن؟

میگه:

خط اوستایی خطی بود که موبدان «بدان» می‌نوشتند

کسی می‌دونه چرا بدان می‌نوشتند؟

خب باآن می‌نوشتند

یا میگه:

خود واژه «فضای مجازی» واژه عربی است و تا به اکنون به سبب استفاده از واژه ای پارسی که مردم آن را کمتر شنیده اند مورد پرسش قرار گرفته ایم، پس همانا برای نوشتن درست تر، واژه «سوشول مدیا» که در اصل این نوآوری های اینترنتی مربوط به انگلیسی زبان ها می باشد و پس استفاده از سوشول مدیا بهتر از فضای مجازی است که هر دو واژه های بیگانه می باشند.

این دیگه لوس بازیه!

نه؟؟؟

پ.ن:من یه تار موی عربی و عرب رو به زبان انگلیسی و یه انگلیسی نمی‌دم

محمدحسین پارسائیان

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۵۲

۲ پسندیدن

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است

محمد صادق عبداللهی

۱۱ تیر ۰۰، ۰۳:۰۰

پ.ن:من یه تار موی عربی و عرب رو به زبان انگلیسی و یه انگلیسی نمی‌دم

 

الله الله

منم همبنطور

پاسخ:

بارک الله
ماشا الله
تبارک الله
تکبیر!

جوادت

۱۵ ارديبهشت ۰۱، ۲۰:۴۸

اما من میدم :)
در واقع بعضی وقتا
درسته الان نصف ادبیات فارسیمون عربی شده حتی همین کلمه "فارسی" :|
اما اگر دقت کنیم میبینیم همه دنبال انگلیسین!!!!!!!
دلیلش اینه که شما بری تو همین فضای مجازی ( من خودمم بهش نمیگم سوشال مدیا :|) خیلی چیزای انگلیسی داریم
و همچنین یادگیری زبان انگلیسی خیلی راحت تر زبان عربیه
البته
اکثر حاهاش
من خودم میگم 85% راحت تره
اما بعضی جاها تو انگلیسی هست که پوستت کنده میشه
که معمولا کسی نمیره اونجا هارو یاد بگیره
عربی شما الان 10 تا جمله پیشرفته عربی بگو ببینم
خب نمیشه داش گولم

پاسخ:

:|
هر زبانی در طول زبان تغییر میکنه
شما بگو گفتن فارسی راحت تره یا پارسی؟
اگر یه واژه رو تو زبانمون نداشته باشیم
من ترجیح میدم معادل عربیشو استفاده کنم نه انگلیسیشو
این سلیقه‌ایه
شما خودت ده تا جمله پیشرفته انگلیسی بگو
تازه
مگه چون یچیزی سخته بده؟
آسون ترین راه بهترین راه نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">