میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

اینترنت!

اینترنت مفت دارم فراوان!

چه توزیعی بریزم؟

خوبه سانا یا پای ابر بریزم؟

اوبونتو؟

پیشنهاد دیگه ای ندارین؟

به نظرتون بتا ویندوز 11 بریزم؟

یا ویندوز 10؟

بازی‌ ای چیزی پیشنهاد ندارین؟

(اهل فیلم نیستم پس نگید)

حالا به نظرتون چیکار کنم؟

محمدحسین پارسائیان

شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

۱ پسندیدن

تاکنون ۶ نظر ثبت شده است

nooshi ‌ ‌

۱۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۳

اهنگ گوش نمی‌کنید؟^^

پاسخ:

آهنگ رو میریزم و گوش میدم
تازه نه هر آهنگی
سنتی
مداحی
اینجور چیزها

محمد صادق عبداللهی

۱۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۴

پای ابر نریز که کلا از لینوکس نا امید می شی

اوبونتو یا سانا یا فدورا :)

ویندوز 11 هم می تونی نصب کنی ولی نصبش دردسر داره

vscode هم دانلود بکن :) (البته دیگه vscodium رو دانلود بکن)

 بازی هم هم چی دلت می خواد بریز (واقعیتش من زیاد بازی آفلاین نمی کنم فقط آنلاین:))

پاسخ:

دیرگفتی!
ریختم. باحاله ولی یه خورده گیر داره
البته روی ماشین مجازی
اینترنت یاری نداد چیز دیگه ای بریزم
کدومش بهترینه
نکردم والا
لازم ندارم :)
منم خیلی (بخون اصلا) بازی نمیکنم

Seyed Ali ‌

۱۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۵

سلام

 

رادیو عجایب گوش کن

 

راستی تا وقتی کرک هست نیازی به LINUX نیست 😂😂 (شوخی بود)

پاسخ:

سلام

کی هست؟

?ٌWhat

𝓷𝒊𝖒𝓪 :)

۱۱ مهر ۰۰، ۲۰:۲۷

بازی پیشنهادی امممممم

وارزون یا فورتنایت (خودم فورتنایت بازی میکنم) بریز یا وارزون

وارزون حدودا 120 گیگه ...

پاسخ:

من اهل بازی نیستم
بازی ایرانی دیگه فوقش
اینقدر ندارم

Kim UnSoo

۱۱ مهر ۰۰، ۲۳:۰۵

هر دفعه نت مجانی  دارم ... انقد هول میشم که تهش هیچ چیز درست درمونی دانلود نمیکنم :] 

 

و لیست دانلود هام هم وقتی پیدا میشه که نت تموم شده :")

 

قالب قشنگه . مال کجاست ؟

پاسخ:

درود!

ماشاالله

قالب ستون نقل بلاگ با کمی تغییر
naghl.blog.ir/post/sotoon_template

حسن رفعت جو

۲ آبان ۰۰، ۱۴:۲۷

سلام داداش خوشحال میشم بیای به جمع ما:
dadashreza.com

پاسخ:

قبلا سایتتون رو دیده یودم
عالیه

ن.۱:ربطی به مطلب نداشتا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">