میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

انا مهم!

من اینقدر مهم‌ام که بعد از ایران از چین و آمریکا بیشترین دنبال کننده رو دارم!

یعنی اینقدر مهم‌ام که جاسوس‌های اونا دنبالم‌اند!

 

قدرم رو بدونید!!!

 

 :)))))))))))))))))))

محمدحسین پارسائیان

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

۳ پسندیدن

تاکنون ۴ نظر ثبت شده است

گمنام گمنام

۱۳ مهر ۰۰، ۱۴:۲۵

سلام علیکم

کجای کاری ؟ من انقدر مهم هستم که بعد از ایران به ترتیب از آمریکا ، چین ، آلمان ، انگلیس ، روسیه بازدید دارم . 

پاسخ:

سلام
عه؟ من بعد از اینا از آلمان، ژاپن، سوئد، رومانی، دانمارک، انگلیس و روسیه بازدید دارم
انت المهم!

محمد صادق عبداللهی

۱۳ مهر ۰۰، ۱۵:۰۷

شماها کجای کارید

من از اسرائیل هم بازدید دادرم :)

جدا از شوخی فکر کنم همون کاربرای بیان با فیلترشکنن یا اینکه رباتن

پاسخ:

ته تهش
واقعا؟
احتمالا
البته ممکنه سرورهای گوگل هم باشن که ایندکس کنن

𝓷𝒊𝖒𝓪 :)

۱۳ مهر ۰۰، ۲۲:۴۳

هردوتاتون ازم عقبین!

 

https://bayanbox.ir/view/5053632448742382517/IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B2%DB%B3%DB%B7%DB%B4%DB%B3.jpg

 

 

نکته : این بازدیدا مال تست یه برنامه ی بازدید بوده که یه نفر سفارش کرده بود براش تست کنم :/

پاسخ:

عه؟

وووووووووووووووووو!

ماشاالله!
متقلب!

مرآت ..

۱۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۸

سلام.

هممون از این جور دنبال کننده ها داریم.

این آی پی ها بعضی هاش روبات اند. بعضی هاش منافقین آلبانی نشین هستند.

بعضی هاشون هم سیستم های اندروید با تلفن های همراه از شهرهای مرزی خودمون هستند... که می شود این ها رو بازدید کننده حقیقی محسوب کنیم.

پاسخ:

سلام
آره
مرگ بر منافق!
اووووووووووووو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">