میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

فایل pdf فرمول‌های روش فردریش

اولین مطلب روبیکی من!

این هم از فایل pdf فرمول‌های روش فردریش

پیوند

اگه یکی دوتا فرمولش اشتباه بود به بزرگی خودتون ببخشید و بگید درستش کنم

 

کی روبیک بلده؟

محمدحسین پارسائیان

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰

۲ پسندیدن

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است

محمد صادق عبداللهی

۲۷ مهر ۰۰، ۱۸:۴۵

من بلدم ولی خیلی وقته انجام ندادم یادم رفته

پاسخ:

عه؟ بارک الله

Seyed Ali ‌

۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۰۹

سلام

حل مکعب روبیک یکی از ساده ترین کاری هایی که میشد اسم برد هست، فقط باید الگوریتم هاشو حفظ کنی

به شخصه تا 4*4*4 پیش رفتم بعدش دیگه پول روبیک 5*5*5 رو نداشتم و ادامه ندادم

(سرعتی حل نمیکردم، فقط تفریحی)

پاسخ:

سلام
البته
منم ۳*۳*۳ رو توی ۴۰ ثانیه حل می‌کنم و ۴*۴*۴ رو هم بلدم
هنوز به 5*5*5 نرسیدم
(من سرعتی رو تفریحی حل میکردم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">