میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

بالاخره!

بالاخره اوبونتو ریختم!

وای خدا! اینقدر عالیه که...

نمی‌دونم چه کنم!

 

همتون راست می‌گفتید

خدا خیرتون بده!

محمدحسین پارسائیان

يكشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

۵ پسندیدن

تاکنون ۵ نظر ثبت شده است

‌‌‌ ‌‌‌

۲ آبان ۰۰، ۱۴:۴۴

سلام، خوش اومدی.

کدوم نسخه؟ LTS یا نسخه جدید

کدوم طعم؟ xfce ، kde gnome

پاسخ:

سلام، ممنون
LTS رو ریختم
ولی بازم ازم اینترنت گرفت 😔
فکر کنم همون پیش فرض

محمد صادق عبداللهی

۳ آبان ۰۰، ۱۷:۰۱

شما الان داری یک لینوکس اوبونتو 20.04.03 استفاده می کنی با طعم گنوم

گنوم رو من بیشتر دوست دارم ولی رابط کاربری هایی مثل kde , xfce هم هست که خوبه ولی من خودم گنوم رو بیشتر خوشم میاد و استفاده می کنم :)

پاسخ:

از کجا می‌دونی بچه؟
من با اون یه سایت هم نرفتم چه برسه به وبلاگ تو!
از نظرات فهمیدی؟
والا من تجربه ندارم

چجوری میشه اینا رو عوض کرد؟

محمد صادق عبداللهی

۳ آبان ۰۰، ۱۷:۰۷

چون آخرین نسخه رو دانلود نکردی و آخرین نسخه LTS هم اینه :)

من هم همین رو استفاده می کنم


kde رابط کاربری قشنگی داره مثل ویندوز 11 هم می تونه بشه اما مشکلی که داره اینه که shortcut key یا همون کلید میانبر نداره و آدام رو خسته موکنه و همچنین آیکوناش هم خیلی خوشمل نیستند :) ولی سبک تره

پاسخ:

عهه
دیدی گفتم از نظرات فهمیدی!

نظری ندارم :|

خب حالا چجوری باید تغییر داد؟
اینترنتیه؟
یا خودش داره؟

محمد صادق عبداللهی

۳ آبان ۰۰، ۲۲:۳۵

نیاز به اینترنت هست

پاسخ:

خب پس ولش کن

‌‌‌ ‌‌‌

۸ آبان ۰۰، ۱۲:۰۹

آیکونای kde  رو که میشه با نصب global themeتغییر داد.کلیدای میانبرش هم احتمالا قابل تنظیم هستن. افکتهای kde مخصوصا wobbly windows خیلی قشنگترش میکنن. امکانات و شخصی سازی های kde از هر دسکتاپی بیشتره.

من از xfce استفاده میکنم که سبکتره.

برای شخصی سازی گنوم این مطلب رو ببین. قسمت اولش لازم نیست. فقط افزونه dash to dock رو نصب کن، افزونه تقویم شمسی رو هم خوبه نصب کنی.

پاسخ:

ممنون از اطلاعاتت‌ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">