میم ح پ :)

میم ح پ :)

و نصرتی لکم معده...

سامی یوسف کیست؟ دلایل

ادامه مطلب

فونت ایمان

ادامه مطلب

فونت ایمان؟

سلام بر همگی

می‌خواستم بدونم نظر شما درباره فونت ایمان چیه؟ (پیوندش بالا هست)

و آیا کسی تا حالا ازش برای کاری استفاده کرده؟

یا اگر لازم بشه استفاده می‌کنه؟

محمدحسین پارسائیان

پنجشنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۹

۰ پسندیدن

تاکنون ۲ نظر ثبت شده است

محمد صادق عبداللهی

۴ آذر ۰۰، ۰۹:۴۷

فونت ایمان نسبت به نسخه قدیمی وزیر هست

در حال حاظر گلیف های وزیر خیلی تمیز تر و زیبا تر شدند

اگه نسبت به آخرین نسخه وزیر آپدیت بشه من استفاده می کنم :)

پاسخ:

مگه فونت وزیر بروز شده؟
الان مشغله زیاد دارم

محمد صادق عبداللهی

۴ آذر ۰۰، ۱۱:۲۷

😐از دنیا عقبیا

پاسخ:

هان؟
آره من خودم فونتم قدیمیه باید درستش کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">